vrijdag 14 september 2012

Nieuwe blog

Beste wildfanaten,

Het komt nogal eens voor dat ik een foto gemaild krijg van een medegrofwildspotter. Ik vind hetg bijzonder leuk om deze plaatjes te ontvangen, maar zal ze niet plaatsen op mijn eigen blog: www.grofwild.blogspot.com Alleen al om niet met andermans veren te pronken. Daarnaast kijk ik zeer regelmatig op www.nederpix.nl Schitterende plaatjes komen daar langs, echter worden deze al snel ' afgekraakt' omdat de scherpte o.i.d. niet perfect is.

Deze nieuwe website/blog is bedoeld om amateurfotograven hun plaatjes te laten delen met wildliefhebbers. Om de blog te kunnen vinden moet je in je adresbalk het adres intikken, want hij wordt (nog) niet gevonden door google: www.grofwildfoto.blogspot.com
Mail je foto's naar grofwildfoto@gmail.com en hij zal geplaatst worden op deze blog.

Ik hoop dat we kunnen genieten van elkaars foto's

Hertelijke groet,

Pieter Wiegel


Peter Hooijmeijer, Ridderkerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten